BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Dancing Banana Rock On

Wednesday, May 27, 2009

cite hari...hari..

haluuuu salam ceria!!

dh byk hari terlewat post tpk kt blog...
setiap hari blk je dr kije msti cri mknn..n tgk cite..
cnfm ari senin hgga khamis xmiss nyer cite
"matahari"..u all nah tgk kn drama dr pena creative production..
msti dh tau sape pngrahnye kn..ala..same director dgn cite "CEPLOS" tu..

bes tau cite matahari..ruuuugiiii lor xtgk..
xsbr nk tau ne cmne jadi dgn ariana..ksian dia..
sntiasa difitnah..diambil kesempatan olh mnusia2 y bhati setan..huk3

haaa mlm hari lak tido msti awai..ngntuk sgtla..otak penat..dh hari2 mgadap komp...duk je kt krusi..
mcm bos..tp kn bos kte xdela cmtu..asyk outstation aje..ye k?
npk pun time ptg..eh xleh ckp lebey2 kt cne..dangerous..ptg gaji beb!! hooohohoo

Sunday, May 17, 2009

SelAmAT pAGI cINTA...

olaaaa..:)

wah mate xngantuk lg lor..
rini hepi sesangat..akhirnya rezki berphak pdku..alhamdulillah bersyukur sgt padaNya yang esa
yah..kene mulakan azam baru..semangat mesti kental..
apa jua y bakal berlaku..arap ku dpt tmpuhi dgn redha..

selamat pg cinta? eh pekene ek nga cinta lak,..haaa td mukadimah ajeee..

,....ku ukir madah diatas pasir pantai..ku tulis untukmu..
selamat pg cinta...kerna hari2 ku ucap untuk ku lebih bersemangat..
dn ku tahu..diri ini tidak pernah lekang senyum kerna hari2 ada cinta..

Sunday, May 10, 2009

Diriku...Dirinya..



Diriku...Dirinya..
msg2 punya rasa berbeza..
tapi...
kami punya rasa yang sama..
ak dan dia saling memahami..
wlaupun bgitu
ak ttp cuba menyelami dirinya
myukai ap y dia suka..
kdg2 sukar utk dimengerti dirinya
biarpun pyh tp ttp ku cuba..
bak kta ppth
"alang2 menyeluk pekasam biar smpai kpgkal lengan..."


diriku...dan dirinya
punya hati dan perasaan..
kerna kasih dan sayang
hatiku dan hatinya bertaut...
punya rasa cinta yang sama..
tetap ku cuba..walau diriku yang pertama bg dirimu
hanya ungkapan ku sayang padamu...
kasihku tetap pada mu...sayang SH..

Friday, May 8, 2009

lagu y menyentuh perasaan....

Haluuuuu salam ceria..

dh byk kali ku putar lgu yuna "'dan ap sbnarnya..".
eh msti jiran sblh mngate."... budak ne xbrg k dh byk kli men lgu sme..tukar le lgu len lak.." ne cume tkaan ak sndiri je..heheh
ap la SNF suke sgt bt andaian sndiri..mybe ne la prgai plik ak kalu jpe lgu y mnytuh prasaan bkn blh..men lgu tu je 24 hours..mybe smggu..pastu da brg lyn novel lak..ne la rutin harian b4 ak xdpt bt sume ne..so bak trdmark cite Puteri..."kite enjoy!!!..." yeah...hidup msti hepi seiring dgn emosi kite..kalu emosi xstabil sume perkra y kite buat serba xjadi je..so hargailah hidup anda..jgn sia2kn..cewaah..

apbila anda sedih..mesti anda akn memlh lgu y berentak sentimental...(tul kn..msti angguk tu..hehe)
apbila anda sdg brbhgia...anda lbh suke mmlh y berentak rancak..supaya lbh mnaikkan emosi anda tika ini..

ap2pun pilihan dan rentak lagu y anda pilih..anda y merasai getarannya..andala yang cuba mencorakkn ia kembali supaya berkembangnya industri seni tanahair kite..(mcm promote lak..)

mstila..tanpa kite sume..apalah ada pd lagu???

Thursday, May 7, 2009

terbangnya sang arjuna...

its almost 2clock in da morning..iam stll here..chating wif "my sister".
everythg we share..heart to heart..i really upset..
it startd hppen whn i receive his msge..yah he want to flying..flying..far2 away from me..to cmplete his stdy..
erm..
da way is just to be patient..n trust him..(like anamiechi said) soory ya to point ur advice here include ur name..say thanks ya "sister"
whtever i belive..believe.believe..my GoD..
importantly..Doa..

Rasa rindu ini....

Rasa rindu dihati siapa kan tahu
Bagai jarum menusuk ke dalam dadaku
Argh..sakitnya hanya DIA yang maha mengetahui
Andai rindu ini
Dapat kubisikkan kepada angin...
“Ooh angin sampaikan rinduku padanya
Katakan padanya ku amat merindui dirinya
Ku amat merindui dirinya..dan
Amat merindui dirinya..”
Sayang angin berlalu tanda tidak mengerti
Perasaan ku tika ini..
Ku katakan pula pada sang rembulan..
”ooh rembulan indah sekali dipandangan mataku
Sampaikan rindu ini padanya..
Hanya dirinya ku rindu..”
Jawapan tetap sama seperti angin..tidak mampu menyampai rinduku
Padanya..
Ku berlalu..
Hanya mampu berdoa padaNya
Rinduku ini hanya padanya...ya hanya padanya..

Tuesday, May 5, 2009

its hard to me when..

sshkan tuk kite time sm1 y dh lme break da relationship ttbe mncul blk..
for wat reason?
saje nk sakitkn hati kte? or "ad udg dsblik batu"
llaki pnh dgn rasa ego..sori ya guys kt luar sne..
dia..i mean my fren xpnh rse brsalah k? skrg2nya mnta maaf la..
dtg scra ttbe...n then ask for our relationship? we stil fren o not..
huh..dump!

i really dat kind of guys..huhu..

ohh god..help me!!!