BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Dancing Banana Rock On

Sunday, July 25, 2010

hanya ucapan terima kasih~

begitu lega setelah byk pndpt y aku pinta. 2 org kwnku tidak bersetuju, manakala sorg y mngiakan dan bbrapa lg hanya berserah ap jua kptsn dtgnku. terima kasih kawan. walaupn jwpn kalian tidak srtus prtus mmbntuku dengan izin dariNYA aku dapat menimbang tara apa yang baik dan buruknya. sukar kn utk bt kptsn? yelah slme ni mgharapkan kebajikan pkerja diutamakan. akhirnya mmg aku dpt. ttp jika aku menerimanya keadaan disitu tidak dpt mmberi nafas baru utkku. lemas jika tiada pegudaraan dan warna2 ceria dlm pej tersebut. pd amatanku, co ni bru dtbhkan. erm mmg jika dbndingkn co aku teramatla cantik dan selesa. andai aku bhnti cnfirmmm ku rindukan co lame.

bila bercakap soal gj..sape y xnak jika dtwrkan gaji y ok dr skang, stlh 3 bln akan dinaikkan + bnus bergantung pd budi bicara bos tersebut. waduuuh sggh lumayan jika aku mata duitan.kekekek. bkn lumayan y aku fikirkan, ttp keselamatan disitu. adkah benar kata- kata bos itu. dia llaki tiada siapa yang tahu. mudahnya aku diterima. iye xdnafikan pnglaman aku dtmbh pula aku satu2nya wanita yang terpakse hidup dikawasan yang dipenuhi pelbagai ragam lelaki. entahkan walaupn blm lg mmnta dariNYA. suara hati ku berkata bersabarla mgkin ad hikmahnya. ap yang baik didepan mu belum tentu itu yang terbaik. dan ap y buruk didepanmu blm tntu itu y terbruk utk mu. percayalah padaNYA pasti akan ada hikmahnya.

0 comments: