BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Dancing Banana Rock On

Tuesday, July 13, 2010

suara hatiku..

tika dan saat ni aku hanya mendengar suara hatiku
biarpun ia dh berlalu..segala kemaafan sudah ku pinta
aku mohon padaNya utk ak memperbetulkan kesilapanku.
kadang2 aku leka diulit bahagia
aku xmampu luahkan pada teman2 disaat aku amarah...
maafkan aku..bukan untukku membiarkan sepi tanpa khabar
aku mengerti jika aku jua ditempatmu..
kata2 seorang teman suatu ketika dulu terlintas di benakku
agar aku perlu selesaikan masalah aku jgn melibatkan dirinya.
seolah2 aku bukan sesiapa disisinya.

ya mungkin dia tertekan saat tu. xmngapa wahai teman, ia membuat aku lebih sedar
dan mengerti akan kata katamu. doaku moga dirimu bahagia teman dsamping orang yang mencintaimu..

aku percaya suara hatiku...aku seorang yang tabah..bersemangat...(kata2 dr seorang teman)mungkin kerna aku terlalu egois dalam menjalani kehidupan.

kepada teman2 ku, aku amat menyayangi kalian..jika ada yang terguris kerna sepiku,
kerna tingkahku, kerna kata2ku, mohon ampun maaf dr hjg rmbut hgga k hjg kaki

aku ingin berikan yang terbaik untuk diriku...

0 comments: